Pages

Wednesday 27 January 2010

Cepatnya Waktu Berlalu.

Lama dah aku tak menaip entry kat dalam blog ni. Aku rindu gile nak menaip.
Rase gian pun ade ni... Nak duduk menghadap pc ni lame2, x boley,.
Ni pun kire nasib aku baik sebab aku baru je jumpe cyber cafe ni malam tadi mase gi pasar malam dekat2 sini. Tu yang hari ni aku datang sini...



Anyway, aku rindu sesangat nak menaip kat sini.
Tapi masa tak mengizinkan aku...
Banyak lagi kerja yang menanti aku lepas ni.
So, aku nak taip seringkas-ringkasnye kat sini...


Sekarang ni, aku dah tak duduk dengan mak cik pak cik aku dah.
Aku yang memilih jalan ni..
Tak taw ar..
Ape kene entah..
Aku  ingat nak keje kat sini lame sikit, sebelum keje kat satu tempat yang pernah ditawarkan kat aku dulu...

Aku nak kumpul duit nak beli laptop la wey...
Aku x ley tahan macm ni lame2..
Asik kene gi cyber cafe jer...
Maleh lah aku....
Penat...

Lagi pun, aku ingat aku nak sambung belaja balik.
So, aku cadang sebelum aku study, aku nak beli laptop dulu...
Tapi sumenye hampeh...
Aku da kene balik tmpat asal aku balik dalam mase seminggu ni...
Aku tensen gile....
Kelmarin, ari Isnin aku moody memanjang..
Pasal ape, aku malas nak cite..
Aku x nak nanti aku moody balik..
Kang tak pasal2, ade jer barang2 aku yang kene buang..

The Last,
Aku nak kua dah..
Time is running...
Aku nak keje jap lagi...
Kay, see you all in the next version....
Perhaps it's better than this one...
Amien... 

 

No comments: