Pages

Wednesday 6 January 2010

Status Aku???


Aku tak taw cam ne nk luah kat sini...
aku rase kali ni aku macam bola jer...
sesuke ati diorang nak campak dan tendang aku kat mane...
Mule-mule memang lah bos aku cakap aku ikut bos baru.
tapi tadi, tup-tup, bos yang konon nye bos baru aku tu,
Die cakap "Production Manager da amik budak baru.
I x taw itu budak siape."
Hadus!!
Parah nye hati aku!!!
Setahu aku sebelum ni, depan aku, itu Warehouse Executive call Operation Manager
cakap nak amik aku keje ngan die as your acknowledgement..
Dengan bos aku, Logistic Executive, die pn da ok da...
Tapi, at last...
Die bagi taw macam ni pulak!
"Production Manager da amik budak baru.
I x taw itu budak siape."
Ape ni wei????


Mane satu yang betul ni?
Jangan lah buat aku confuse dgn status aku skrg ni.

Korang taw tak sekarang ni, Aku bukan lagi pekerja rasmi kat sini?
Kenape?
sebab, contract aku ngan Syarikat ni sampai 31st Disember jer!!
So, ape Status Aku sekarang???
Macam mane dengan gaji aku selame keje kat sini??
Dah lah sekarang ni, orang yang aku gantikan tmpat die tu dah balik!
Da tu aku nak wat ape?
Ape lagi yang aku patut wat
kalau semue keje yang aku wat dulu, Coordinator tu dah wat balik?
Melangut je kat sini?
Makan gaji bute?
Bosan korang taw x?

Arggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
type entry ni kat sini pun tak gune!
bukan ley puaskan ati aku,
Perasaan aku!
Hampeh!!!

Ni belum lagi balik umah!
tension nye aku kat umah tu,
Tuhan je yang taw...

Sometime rase macam aku ni...
Hiiiiii...
Tak taw la nak luah macam mane..
Dah lah...
Drpade aku terus meluahkan yang tak sepatutnye aku luahkan,
baik aku blah dulu...
Chow!!!


No comments: