Pages

Tuesday 9 February 2010

Aku bukan Marah Tapi Aku yang Bersalah....

Entry ni aku tulis atas luahan aku selepas aku rasekan ketidakwajaran aku menaip entry bertajuk Tak Tahu


Sebenarnye, aku tulis macam tu sebab aku rase bengang ngan mak cik aku...
Aku rase aku macam ade buat salah kat die...
tapi aku tak tahu ape salah aku...
Aku nak tanye kat die, tapi aku tak tahu cam ne nak tanye...


Die macam marah kat aku..
Aku nak tanye, tapi aku segan...
Tak tahu lah kenape..
tapi aku memang tak tahu macam mane nak berdepan dan bercakap dengan die...
lebih-lebih lagi mase tu contract aku dengan tempat keje lame aku dah nak habis...
Lagi lah aku tak tahu nak wat ape...
Sebab tu lah aku tulis yang aku tak leh nak hadap muke die mase tu..


Bukan sebab aku marah kat die...
Tapi sebab aku segan kat die..
Aku rase malu...
Rase..
Rase ape entah..
The Unnamed feeling lah kot..


Ape-ape pun,...
Nak aku perjelaskan kat sini yang aku bukan marah kat mak cik aku, 
tapi aku rase yang aku ni bersalah kat mak cik aku....
But i've no reason why did I felt it....
Cannot describe here because it's unnamed feeling...
Sorry...


And for you my aun't and uncle....
I'm really sorry....
I didn't meant to hurt your feeling....
I'm still young...
It just a way to make me feel better actually...
Again, I'm sorry...

2 comments:

qishie said...

ayu..
kadang2 kita tak sedar apa yang kita dah buat/salah kita..
nak mintak maaf pun kita tak tahu untuk apa..
tapi tak salahkan untuk kita memulakan dulu..
insyaAllah paling2 hati ayu akan tenang sedikit.. =)

jangan lupa minta petunjuk dariNYA
=)

Hajar Adira Kifly said...

Thanx for da advice...
memang nak minx maaf pun...
tapi aritu mase jumpe diorang, x sempat nak bercakap pun...
Ingat jap lagi nak email jer...
Lame-lame dibiarkan hal macam ni, mahu pecah kepale ni...
hehhehe...