Pages

Friday 15 January 2010

Last Day Here....

Ari ni aku last keje kat sini.
macam2 hal hari ni..
Dari pagi td, kat department ni krisis pasal bonus x abis2.
Aku malas nak campur..
Aku buknnye ade bonus pn,,..

Tgh hari td, aku ingat nk makn kat kanteen je..
Tapi mk cik aku ajak makan kat luar..
Aku ingat just 3 org je, aku, mk cik aku, ngan kak
Az, org production.
Tapi, + kak Su, orang production jugak.
Dah tu, dekat guard house, Ah Neoh call mk cik aku.
Ajak makan kan A Wet Thai Restaurant.
Sampai sane ramai yang ikut rupenye..
Ingat yang nak last lunch dgn aku sikit je,
Tup-tup 10 org!
hahahahahha.

Ape-ape pun, ni gamba2 tadi tgh hari.
Aku amik gue handphone je...
hehehe..

Dari Kiri, Kak Su, Cik Siti Nur Aisyah, Kak Aznida.


Dari kiri: Neoh dan Jess.

Dari kiri: Jess, Chua, Suzzete.
Berdiri: Pelayan- tak de kaitan.




Dari kiri: Chua, Suzzete, Ong.

Ni Chua ngan Jess...

So, ni lah kawan-kawan kat office...
Sape diorang ngan aku, tak payah lah aku bagi taw mane diorang punye position..


So, start dari esok, aku da x de kaitan ngan diorang ni dalam Syarikat ni lah...
Kalau kat luar tu, masih lagi tegur lah kalau jumpe...
InsyaAllah...


Hope, tomorrow will bring a new life for me...
Amien...

No comments: