Pages

Thursday 18 February 2010

al-Fathihah...

Hari ni genap 2 tahun pemergian sahabat aku ke Rahmatullah...
Kalau nak ikut kan tarikh dalam bulan Islam,
sebenarnye die meninggal 11 Safar 1429. 
Dalam kalendar masihi, die meninggal pade 18 Februari 2008.
Kalau ikut genap bulan Islam pun, tarikh tu dah lepas.. 
nun 27 Jan 2010 lepas,. kalau x salah aku lah...

He's the best of best friend i've...
aku rindu ar kat die...
Nak borak and lepak2 ngan die...
die banyak ajar aku tentang hidup dalam dunie aku sendiri...
I mean, hidup x hirau kan orang laen...
fikir pasal diri sendiri and family dulu, baru kawan2..
It's better for me...
he's fun...
banyak bantu aku sepanjang hayat die...

Tadi pagi, aku gi melawat kubur die dengan mommy and daddy..

p/s: aku panggil mam ayah die mommy and daddy as they request to do so sbb they all x de anak laen selaen die...
so, secare x langsung, aku jadi anak angkat they all lah...

Pas Zohor tadi kitorang wat tahlil ringkas kat umah mommy and daddy...
jemput adik-beradik mommy and daddy, and jiran sebelah umah jer...
tu pun tak semua yang datang sebab ade yang dah keje.

Ni pun aku baru jer balik dari umah they all..
Demi mengingati sebuah kehidupan di sisi die dahulu, 
aku sedekahkan al-fathihah untuknya...
Moga die bahagia dan tenang di sana...


al-Fathihah buat Muhammad Afif Fathie bin Ahmad Fauzi.

No comments: