Pages

Friday 26 February 2010

Alhamdulillah

Tadi pagi, dalam kul 11 pagi, aku dapat mesej.
mak cik aku yang kat Putra Height tu yang bagi...
Aku happy sangat..
Die da maafkan aku...
yippy!!!!!
Time aceh Cik Aisyah..


May be sbb hari ni hari maulidurRasul, so die terbuka hati nak maafkan aku...
Thank God...
Mase die msg aku tadi pagi, aku happy sangat...
Rase cam life aku kembali life..
aku dapat balik ape yang hilang dalam hidup aku...


Die ade bagi taw, 13 March ni, nenek aku nak wat kenduri.
Then, esok nye, 14 March plak pak cik aku nak tunang..
adik abah aku yang ke-11.
Name die Zahid.
Name bakal tunang die tu Suzi.
So, automatically, mase tu nanti aku balik kampung...
Maybe akan lame lah waktu aku x update blog ni...
Ape2 pun, nanti aku tunjuk gambar mase tunang tu nanti..
tu pun kalau aku sempat amik gambar lah yerk...

No comments: