Pages

Tuesday 23 February 2010

makan

Makan ape ar ari ni? Nak makan nasi macam x best...
Hana: Nak makan, masak lah.. tak masak nak makan ape?

Tu dialog aku dan hana last year.., before i'm  working at Puchong...
Masak?
heheheheheheheheh....
Kalau dulu yer lah jugak aku nak masak..
Sejak aku stay kat KL, aku dah jarang2  masak..
Mane x nye, boley dikatekan tiap hari makan kat luar,. 
Nak masak ape nye kalau da makan kat luar...?

Nak ikut kan dari dulu breakfast takat roti bakar, oat, tak pun makan kentang rebus goreng.
kalu malas pun, makan fries jer...
Kalu lunch, terang2 lah makan kat luar.
Dinner plak, makan kat restorant..
kalau masak pun, mak cik aku yang banyak masak.
Aku just kacau2 jer... hehheee...
Mak cik aku masak memang sedap...
Lagi2 makan mee goreng die kan... Fuhhhh...
x dapat kat tempat laen.. =)
tapi kalau da malas nak makan kat luar, malas nak masak,
biase nye kitowang makan roti bakar laa...

Yang best nyer, kalau ade baked been...
So nice... =)

So.... bile aku da tak duk ngan mak cik aku, tiap hari aku mengadap makanan...
heheheheheh....
tu yang bile time nak makan, tang pulak suruh makn nasi....
hurmmmmm....
Boring nyer....
x der makanan laen ker??
Bukan aku x bersyukur...
Tapi, entah.. macam x der mood nak makan lah...

Kat kampung ni pun aku x tawnak makan ape...
Kat rumah kalau makan nasi tu, boley dikire bilangannye..
sometime aku just breakfast jer, sometime aku just amik lunch jer...
Waktu2 laen aku lebey ade mood nak makan biskut gula munchy's ngan air teh 'o...
tak pun aku makan biskut tu ngan air kopi 'o..
x der biskut, aku makan ngan roti...
Jemu??
Wat mase belum lagi lah...
kot kalau aku dah jemu nnti, aku try lah something yg laen plak...
hehehhehehe...


Ari ni makan ape ar?
Makan angin jom....
=)

No comments: