Pages

Friday 12 March 2010

urmmmm

Lame da aku tak berblogging...
Aku baru jer ok sebenarnye...
OK kenape?
ye lah, aku baru jer sihat sikit...

Ni semue start ari sabtu lepas.
Aku makan Ketam. makan tak banyak. Sikit jer.
Penyepit die 2. tu jer.
Malam tu, lepas maghrib, badan aku da naik gatal-gatal.
Mangai....
Alahan aku datang...
hidung aku pun tak benti berair...
Aduyai...

sok nye pulak, mak aku beli mee goreng.
Aku tak taw dalam ru ade kerang ngan udang.
Sekali dah nak habis makan, aku baru perasan yang dalam tu ade haiwan tu.
Hadui.....
Malam tu aku lagi teruk...
Siap kene mandi air garam nak ilangkan gatal-gatal kat tengkuk...
Aduyai.....
apelah nasib...
Takat kene sehari je ok lah gak, tapi ni sampai ari selase baru bengkak-bengkak ni ilang..
Ye lah, kalau dah gatal, aku garu lah. 
Dah garu, die pun bengkak.
Tu yang lame nak susut balik.

Then, semalam aku gi banda Batu Pahat.
Ade "appointment" ngan "spa" sebab nak buat "terapi" lah konon nye.
Dah berpanas terik satu hari.
kul 12:30 aku balik.
kul 13:15 sampai kat Parit Raje ni.
Hadui, panas gile babe!!!
Terus lembik aku...
jadi lah aku orang yang tak bermaye semalam...
Sampai umah je, aku terus tombang...
Pening....
Ni tadi pun, kalau bukan sebab ma aku, aku tak kua.
Ma aku ajak kua, aku ikut je lah...
Balik je, aku terus tido balik.
Da tengah hari, baru aku bangun.
Petang ni pun, kalau bukan sebab nak jumpe kawan2 lame aku, aku masih terbenam kat atas katil kot...
hahahah....

k, lah kawan lame aku dah tunggu..
Aku chow dulu..
bravooo.....

2 comments:

qishie said...

tak jumpa doc?mintak anti-histamine. susah pula kalau jalan jauh nanti tiba2 kena allergy. nyway cepat sembuh k.

sekarang ni kan musim panas,kalau boleh pastikan kandungan air dalam badan mencukupi.kalau tak lemah longlai je jadiknye..huhu =)

Hajar Adira Kifly said...

da jume da..
da makan da sume tu..
tapi ttap x jalan gak..
dulu sume bedal, skrang ni je yang kene pantang sikit-sikit.
Tapi tengok orang makan, ayu makan jer..
hehehe...
n'way, thanx.

minum air banya pun susah gak...
lagi-agi kalau kua bejalan. t, asik nak gi toilet jer...
tu yang malas tu..
hehheheh