Pages

Sunday 28 March 2010

I just wanna...

I just wanna be free....
wanna be happy with my life along my journey to tour the world, my cristal world....
wanna my 'I Que C' being real, one fine day, sooner or later...
want to live in my life, my happy life, my own version..
really want it to be real....
Is it wrong? I really hv no idea why i can't be it?
Can't choose what i want to choose...


Hurm.....
sekarang ni, 
aku cume bayangkan satu situasi jer...
Kebebasan.. bile aku bebas, aku nak pergi cari ketenangan...


aku bayangkan 1 keadaan...
.... aku pergi satu padang yang luas. Macam kat switzerland ke... 
then kat padang tu ad a few pokok besar.. cam ni ke...



...... more, aku duduk kat bawah salah satu pokok tu.
sambil dengar MP3,aku tengok keindahan alam sorang-sorang...
hm,... keindahan cam ni....






..... aku nak tunggu sampai matahari terbenam...
aku nak tengok sorang-sorang...

    

..... malam tu kau datang situ lagi... kat bawah pohon yang same.

.... aku nak tengok bulan dan bintang pulak..
aku nak hayati keindahan yang tak berpenghujung...





 





biar pun mase terus berlalu, aku nak keadaan tu.. sebab x de sape boley kacaw aku kat situ..
..... sampai pagi aku kat hinggalah fajar muncul menyinarkan cahaya nye...
..... bile matahari da terbit, aku nak hayati keindahannye lagi. ketenangannye, kedamaiannye...
sgalanya yang masih semula jadi...

 
..... dan aku masih sendirian di situ...
sebab dalam hidup aku, x de orang yang boley faham jiwe aku, ati aku, n everything tntang aku.
so, better i'm all alone...

p/s: gambar kat atas tu sume atas ikhsan Mr. Google..
Thanx Mr. Google...

No comments: