Pages

Sunday 28 March 2010

Ape Rasenye bile....

Ape rasenye bile....
...... orang x pena nak amik kesah ape yg kite nak dalam idup kite?
...... orang asik kongkong idup kite?
...... kite terpakse buat diri kite bengang n kadang-kadang orang bangang kan kite?
...... kite terpakse korbankan harapan dan impian kite demi buat ape yg org nak kite buat. - just to make them happy at all.
...... orang yang kite harap akan realisasikan impian kite tu, die sendiri yang memusnahkan impian dan harapan tu?
...... keinginan diri terpakse diketepikan hanya sebab yang remeh temah sejak sekian lame?
...... pendirian dalam hidup kite diperkotak-katk oleh orang yang "berfalsafah tinggi" dalam hidup.
 Berfalsafah? blah lah kau!!!
...... hati dan perasaan kite diremuk macam kertas kotor, sampah. then dibuang dalam longkang yang busuk lagi kotor yg penuh ngan jejentik?
...... Bunga yang da mekar, subur sebab dibaja tiap hari ke minggu, ke bulan ke tahun, tapi senang-senang je orang tuang racun toxic kat pokok bunge tu?
...... Rumah kite, kampung kite, bandar kite, tempat yang selalu kite pergi, jadi penjare untuk kite?
...... Kite da x boley nk tahan dgn semue kenyataan di atas?


Urgggggggghhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!
Rase nak je beli anti-depress lagi!
tapi aku cari surat yang doc bagi dulu x jumpe...
humph,....


Ko Rase? ko nak......
...... buat aku jadi gile sebab terlalu banyak tekanan perasaan ke?
...... aku cepat bla dr sini kan?
...... buang aku dr hidup ko kan?
...... aku idup menderite dan sengsare kan?
...... tengok aku sasau kan?
...... balas dendam, sebab dulu ko x dpt buat ape yg ko nak kan?
...... lepaskan tanggungjawab ko pade owg laen kan? sebab ko benci ngan aku!
...... masuk syurge cepat bile x banyak dose aku yang ko kene tanggung?- kalau aku buat dose lah..
cam tu kan??


just say it...
Name it why?


kan senang kalau ko cakap aku ni menyusahkan ko.
yg ko da bosan dengan aku.
yg ko x pena sayang kat aku even sbg salah sorang ahli keluarge ko.
yg ko benci sangat kat aku!!!!


x paya ar nak dolak-dalik k pe sum...
klu ko nak sgt aku blah, aku boley blah awal-awal.
sebab mase tu aku akan bersorak dgn gembirenye,... bcoz i'm free...
sbb aku lbey bahagie tanpe kau di sisi aku! 
Ko taw x????

No comments: