Pages

Wednesday 30 December 2009

Mak Cik dan Pak Cik...


                                                                                 Ni lah mak cik dan pak cik aku yang aku dok sebut-sebut tu...  Name pak cik aku ni Shahid Sham. Mak cik aku pulak, Siti Noor Aisyah binti Nandiran @ Munandar.Sekarang ni, aku dok menumpang kat umah die lah...Bukan ker aku keje 1 Office ngan mk cik aku, babtu lah aku dok rumah die... 
keje ni pun, Mak cik aku yang carikan.
So, pas ni x der lah wondering lagi mak cik aku yg mane satu kan...

Anyway, aku nak ingatkan diri aku sendiri kat sini supaye next time, Satu mase nanti yang entah bile...
Aku tak buleh lupe pade jasa mak cik dan pakcik aku yang dah berjaya membawa aku keluar dari kepompong kampung tu..
Walaupun sememangnya selama ni aku mencuba pelbagai cara nak keluar dari situ.
At last, Allah bagi jalan jugak.
And from  now on, aku dah kene independent dah.
walaupun pade mate kasar nye x indipendent, 
tapi banyak lagi bende yang aku mesti belajar.

So, buatlah yang terbaik demi sesuatu yang terbaik....
Moga mendapat rahmat dari-Nya yang Maha Esa...
Wassalam...




No comments: