Pages

Wednesday 30 December 2009

Mak Cik Belanje Sarapan Roti Canai...

Hari ni aku dapat sarapan Free...
Mak Cik belanje roti canai..
kenape aku type entry ni?
sbb roti canai ni mengingatkan aku pada roti canai kat kampung.
tapi kat kampung tu siap ade kaki ayam.
kat kampung aku,  kalau nak beli roti canai tu kene cakap, 
                 "Roti telur 1 -x kesah lah nk roti ape pun dan berape pun- nk ceker 2 ringgit- ni pun x kesah nk bape ringgit-"
ape yg penting, kalau beli roti canai tempat abang tu, mesti kene sebut, CEKER...
that's mean, kaki ayam....
hehehehehe...


Makan roti canai hari ni, x der ceker pun, tapi rase kuah die sedap..
same dgn kuah yg ade ceker tu....
tu pasal lah kot, kenyang sampai tgh hari ni...
nk makan pun, x taw nk makan ape...
mcm malas jer nk makan.
semalam aku langsung x lunch.
Malas!
Nasib lah kau perut...
Dulu duk kampung pun aku dah terbiase memalaskan diri nak makan.
nk makan,makan.
tak nak makan, x paya makan.
habih cite...


tapi kat sini x ley....
makin lame aku makin tembam pulak dok kat sini.
kurus tetap kurus.
muke jer yg tembam.
hampeh tul lah...


nnt lah, aku compair muke aku time sbelum duk sini ngan mase aku kat kampung dulu...
Korang tengok lah nnt, tembam x tembam nyer aku bile jauh dari Family ni....
hahhahhaahaha...
Orang lain jauh dari Family kurus.
Aku makin jauh dari Family, makin aku tembam.
hahahhaa...
nasib lah kau pipi...
kih, kih, kih,.... 

No comments: