Pages

Tuesday 29 December 2009

BD holiday...

Hari ni Manager aku x derk lagi.
habiskan cuti tahun...
Executive Marketing sume x derk.
Macam yg aku tulis kat entry sblum ni, kat Office aku just ade 4 org jer.


So, delivery utk hari ni x der update pn....
aku plak, bile just satu jer delivery, aku dah malas nk wat keje dah...
tak taw nk wat ape...
utk esok pn same.


Tapi nnt, bile time diorg dah dtg, time tu lah keje aku duk bertimbun-timbun.
Time tu gak lah aku kene balik lambat.
Takat balik lmbat aku x kesah.
tapi kalau kene balik malam tu yang aku kesah.
penah mase nak raye haji. sehari sebelum raye haji ari tu, keje punye lah banyak.
Bos pulak baru jer balik dari cuti.
Last-last, aku dgn bos aku sekali balik lambat.
pukul 8.45 baru aku keluar dr office.
penat betul!!!


Nasib baik lah mase tu aku x balik kampung.
duk lah sorang-sorang kat umah.
mak cik pak cik aku sume balik kampung.
Die boleh lah.
Die dapat cuti panjang.
Aku? limit satu bulan satu hari cuti.
Almaklumlah, aku just Temporary je kat sini.
so, nak demanding tu, x leh lah...
hehehhe...


Ape-ape pun,
aku patut raikan Hari Cuti Beramai-ramai di BD.
hehehehehe...





No comments: