Pages

Monday 19 April 2010

Softball lagi




da lame x tengok softball..
last week cousin aku ade bg taw, ade game softball ka sek lame aku..
beriye-iyedie ajak aku gi tengok...
buat aku yang da memang gian nak pi tengok softball, ape lagi, aku ikut jer lah..

yang bestnye, sek aku dapat naib joha,.
walaupun x dapat jadi johan, tapi ok lah...
b4 gametime softball, dak laki nye game lah they all dapat 19-9 mase kalahkan dak2 SMK Dato' Sulaiman..
best giler tengok dak2 ni play game...
syok giler babe tengok game softball!!!
sebagai buah tangan, aku pun nak ar amik a few pic tuk aku simpan.
jom view...

Ni game dak sek aku ngan SMK Convent.
mase ni baru habis tengok SMK TMI kalahkan SMK Dato' Sulaiman..
dapat 2-8. ok lah..
 


lepas belasah SMK DS, SMK TMI lawan plak SM Vokasional..

Ni last result sebelum aku balik..
da 18.30..
nak lelepak lelame kat situ tak boley lah...
umah aku jauh...
huhuhu..


No comments: